Eko-Copy polkaisee vastuullista vauhtia yrityksenne mainontaan ja markkinointiin.

Kyllästyttävätkö mainostoimistojen citymaasturit yrityksenne parkkipaikalla aikana, jolloin meidän kaikkien olisi ajateltava vastuullisemmin ja ekologisemmin?

Ajattelu on tullut nyt myös mainosmaailmaan. Uusi Eko-Copy –konsepti kuluttaa huomattavasti vähemmän luonnonvaroja mainonnan ja markkinoinnin suunnitteluvaiheessa.

Eikä vähempi kulutus suinkaan ole pois lopputuloksesta, päinvastoin: keskittymällä oleelliseen päästään perille nopeammin.

Tätä on Eko-Copy:

*Tulee paikalle aina polkupyörällä.

*Ei edellytä palaveritarjoilua eikä sitä myöskään itse tarjoa.

*Pystyy toimimaan alhaisissakin lämpötiloissa, neuvotteluhuoneen voi laskea aina +12 asteeseen saakka.

*Ei Ad:ta. (optio)

*Ideoiden kierrätys tarvittaessa. Miksi keksiä uusia jos vanhakin kelpaa? (optio)

*Ei ulkomaankuvauksia. Jos kuvauksia ollenkaan.

*Energy Saver aina päällä läppärissä.

*Bonuksena mahdollisuus ornitologiseen, kevätfenologiseen jne. keskusteluun. Myös linturetket mahdollisia.

Tee viisas teko, opi: Tilaa paikalle Eko-Copy.
Ja luonto kiittää.

(Toiminnan tässä vaiheessa emme ainakaan vielä voi ottaa maksua luonnossa)

Tavuja perkele.

jussi@turhala.fi
Kimmontie 11, 00610 Helsinki
+358 400 653 331