Eko-Copy polkaisee vastuullista vauhtia yrityksenne mainontaan ja markkinointiin.
Kyllästyttävätkö mainostoimistojen citymaasturit yrityksenne parkkipaikalla aikana, jolloin meidän kaikkien olisi ajateltava vastuullisemmin ja ekologisemmin?
Ajattelu on tullut nyt myös mainosmaailmaan. Uusi Eko-Copy –konsepti kuluttaa huomattavasti vähemmän luonnonvaroja mainonnan ja markkinoinnin suunnitteluvaiheessa.
Eikä vähempi kulutus suinkaan ole pois lopputuloksesta, päinvastoin: keskittymällä oleelliseen päästään perille nopeammin.
Tätä on Eko-Copy:
*Tulee paikalle aina polkupyörällä.
*Ei edellytä palaveritarjoilua eikä sitä myöskään itse tarjoa.
*Pystyy toimimaan alhaisissakin lämpötiloissa, neuvotteluhuoneen voi laskea aina +12 asteeseen saakka.
*Ei Ad:ta. (optio)
*Ideoiden kierrätys tarvittaessa. Miksi keksiä uusia jos vanhakin kelpaa? (optio)
*Ei ulkomaankuvauksia. Jos kuvauksia ollenkaan.
*Energy Saver aina päällä läppärissä.
*Bonuksena mahdollisuus ornitologiseen, kevätfenologiseen jne. keskusteluun. Myös linturetket mahdollisia.
Tee viisas teko, opi: Tilaa paikalle Eko-Copy.
Ja luonto kiittää.
(Toiminnan tässä vaiheessa emme ainakaan vielä voi ottaa maksua luonnossa)
Tavuja perkele.
jussi@turhala.fi
Kimmontie 11, 00610 Helsinki
+358 400 653 331